استراتژی بازاریابی بزرگسالان برای معرفی یک محصول خاص برای کودکان


از ویژگی تا بسته بندی جذاب

در سال‌های اخیر، پس از توصیه‌های مکرر پزشکان برای مصرف غذاها و نوشیدنی‌های طبیعی، استفاده از محصولات طبیعی به‌ویژه در دوران کودکی رواج بیشتری پیدا کرده است. با توجه به این مشکل، بازار آب میوه های طبیعی در حال رشد است و رقابت زیادی در آن وجود دارد.

سان اچ به عنوان پیشرو در بازار نوشیدنی در ایران، پیشرو در این زمینه است و محصولی 100% طبیعی و بدون شکر افزوده را روانه بازار کرده است. لازم به ذکر است که سونیچ تنها به تولید آب میوه های طبیعی برای کودکان اکتفا نکرده و اقدامات خلاقانه ای در جهت فرهنگ سازی و تشویق کودکان به استفاده از آب میوه های طبیعی انجام می دهد. در ادامه با محصول سان اچ برای کودکان و اقدامات سان اچ برای تشویق کودکان به مصرف آب میوه های طبیعی آشنا خواهید شد.

آبمیوه 100% طبیعی با طعم Sen H

پس از مطالعات و تلاش های فراوان، سان اچ نوشیدنی مخصوص کودکان را روانه بازار کرده است که 100% آبمیوه بدون شکر افزوده است.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی سان اچ، پس از تحقیقات گسترده بازار در زمینه محصولات کودک و همچنین بررسی بازارهای جهانی و بازدید از سمینارهای تخصصی خارج از کشور، سان اچ فرمول تولید آب میوه کودکان و در جدیدترین محصولات سونیچ را به دست آورده است. محصول کودک با طراحی و بسته بندی زیبا و جذاب برای کودکان روانه بازار شده است.

از شخصیت پردازی گرفته تا طراحی متفاوت

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی سان اچ، طراحی بسته بندی و خلق شخصیت کارتونی این محصول پس از بررسی دقیق و مشاوره با کارشناسان و مشاوران کودک انجام شد. همچنین یک انیمیشن 120 دقیقه ای ویژه برای محصول Sen-H-Mazada ساخته شده که فصل اول آن منتشر شده و فصل دوم آن در حال ساخت است و استقبال خوبی از این سریال ها شده است. ساخت مجموعه کارتونی محصولات نوشیدنی کودک برای اولین بار در ایران با استفاده از شخصیت های روی بسته بندی محصول است و فیلمنامه نویسی انیمیشن ها با کمک و مشاوره روانشناسان و نویسندگان کودک و نوجوان انجام شده است. همچنین طراحی بازی با استفاده از شخصیت های کارتونی از دیگر اقدامات این برند برای تشویق کودکان به استفاده از آب میوه های طبیعی است.

محصول بچه گانه سونیچ از بدو ورود به بازار ایران مورد توجه کودکان قرار گرفته و در حال حاضر در طعم های مختلف آناناسی، سیبی، گرمسیری و … موجود می باشد. در آینده با اخبار بیشتری در مورد این محصول و برنامه های بازاریابی SenH برای محصول SenH کودک آشنا خواهیم شد.



دیدگاهتان را بنویسید