با سرمایه گذاری شرکت لیان سرمایه


امروزه تغییر به سمت راه حل های آنلاین و مبتنی بر دانش کلیدی برای تغییر در صنایع و زمینه های مختلف از جمله سلامت الکترونیک شده است. سلامت الکترونیک شاید گویاترین نقطه تلاقی علم پزشکی، فناوری اطلاعات و دنیای کارآفرینی باشد. کارکرد فناوری سلامت از توسعه استراتژی‌های درمانی جدید فراتر رفته و به سمت دسترسی بیشتر، افزایش آگاهی، اشتراک‌گذاری اطلاعات پزشکی و البته تسهیل دسترسی به درمان پیش می‌رود. در این میان، مهمترین نقش کارآفرینی و نوآوری کمک به رفع چالش‌های غیرپزشکی در درمان است، از جمله تسهیل ارتباط پزشک و بیمار، یافتن تخصص مناسب برای هر بیماری، افزایش آگاهی عمومی و پاسخگویی به سؤالات بیماران تا حد زیادی. سطح عمومی

گذار از فضای کسب و کار سنتی به فضای آنلاین چالش های زیادی دارد. بدون شک پس از مرحله نوآوری و تصمیم‌گیری، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در این حوزه تامین مالی و متقاعد کردن شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ برای حمایت از خلاقیت‌ها و راهکارهای جدید است.

لیان کپیتال با تمرکز بر تامین مالی در فضای سرمایه گذاری خصوصی و با تمرکز ویژه بر حوزه بهداشت و درمان، حضور پررنگی در حمایت از راهکارهای جدید در این صنعت دارد. سرمایه گذاری این شرکت در راه اندازی دانشجویان مقطع دکتری را می توان یکی از گام های مهم در این مسیر دانست. لیان کپیتال معتقد است که ایجاد یک اکوسیستم فراگیر توسط متخصصان سلامت می تواند نقش مهمی در پیشبرد هر چه سریعتر این فرآیند داشته باشد. به همین دلیل ایجاد چنین فضایی را از اهداف بزرگ خود می داند.

دکتری و آغاز خلاقیت

خطوط تلفن و زمان محدود پاسخگویی در مطب در برخی موارد می تواند از مراجعه بیماران به پزشک جلوگیری کند. با شناسایی این چالش و تلاش برای یافتن راه حلی مناسب برای رفع آن، در سال 1394 تیم کوچکی را هدایت کرد تا هسته اصلی پزشک را در قالب یک کسب و کار نوپا در حوزه بهداشت و درمان تشکیل دهد. این تیم با بررسی شرایط و ارزیابی نیازهای محیط پزشکی کشور به این نتیجه رسیدند که جابجایی با پزشکان یکی از چالش های اصلی بسیاری از بیماران و همراهان آنهاست.

ورود Lian Capital و تکامل Dr.

از سال 1397 و با سرمایه گذاری شرکت لیان سرمایه، دکتر. جهشی بزرگ در روند توسعه تجربه کرد و پزشکان را به لیست دکتر اضافه کرد. خدمات. رزرو آنلاین و تلفنی، جابجایی و انصراف آسان، مشاوره تلفنی با پزشکان، اعزام پزشک و پرستار به منزل، خدمات آزمایشگاهی در منزل، دامپزشکی و دفتر خاطرات الکترونیکی خدماتی است که از ابتدای این راه اندازی جدید به پزشک اضافه شده است. منجر به راه اندازی خدمات جدید در آینده شود.

دکتر با ارتقای راهکارهای خود و توسعه خدمات خود توانسته است دسترسی آسان بیماران را به طیف وسیعی از پزشکان و مراکز درمانی در سراسر ایران فراهم کند. این استارت آپ بیماران سراسر ایران را به صورت آنلاین، با مطب پزشکان و کلینیک های مختلف به هم متصل می کند و بار ملاقات های تلفنی پزشک و بیمار را کاهش می دهد. این سیستم همچنین با ارائه خدمات جامع و متمایز به دنبال تثبیت خود به عنوان بخشی از زنجیره ارزش خدمات سلامت برای بیماران و پزشکان است.

با ورود لیان سرمایه، دکتر توانست از یک کسب و کار نوپا با ایده های جذاب و موثر به یک شرکت کننده متحول کننده در صنعت سلامت الکترونیک ایران تبدیل شود. دکتر در این مدت کوتاه تعداد پزشکان را از 800 نفر به 13000 نفر رساند که روند نوبت دهی بیماران و کاربران را تسهیل کرد. تاکنون بیش از 3 میلیون و 300 هزار بیمار از خدمات و تصمیمات پزشک برای تسهیل در روند نوبت دهی و درمان خود استفاده کرده اند. این در حالی است که تا امروز نزدیک به 5 میلیون و 500 هزار بار برای ویزیت بیماران توسط پزشکان این مجموعه بر روی بستر پزشکی ثبت شده است.

چهره جدید دکتر

در بهمن ماه 1400 دکتر دستخوش تغییر ساختاری اساسی شد و نیما فاضلی به عنوان مدیرعامل جدید مدیریت مجموعه را بر عهده گرفت. بیست سال فعالیت حرفه ای در سطوح مختلف در شرکت ها و صنایع مختلف او را به مدیری متخصص و توانا تبدیل کرده است.

در رویکرد خود به آینده دکتر، اولویت اصلی پزشک در نهایت باید رهبری هدف نهایی این مجموعه که همراهی بیماران در تمام مراحل درمان، تسهیل این روند و کاهش مشکلات بیماران است باشد. و خانواده هایشان

توجه! این مطلب صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمانان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید