بهبود شرایط کاری برای توسعه دهندگان بازی Starfield


شرایط کاری Bethesda با اعلام مت بوتی بسیار بهبود یافته است و توسعه دهندگان Starfield دیگر درگیر بحران نیستند.

کرانچ یکی از مشکلاتی است که بسیاری از استودیوهای بازی سازی در حین ساخت آثار خود به آن دچار می شوند و به آن شرایطی گفته می شود که سازندگان باید مدت زمان بیشتری از حد معمول روی بازی کار کنند و این می تواند مشکلات زیادی را در شرایط سلامتی یا سلامتی ایجاد کند. مشکلات دیگری برای آنها ایجاد کند.

یکی از استودیوهایی که گزارش های مختلفی از کرانچ در آن منتشر شد، Bethesda است که این روزها روی بازی Starfield کار می کند و به خصوص اخیراً سازندگان Fallout 76 از یک بحران جدی در ساخت آن خبر داده اند. اما به نظر می رسد پس از خرید Zenimax توسط مایکروسافت و پیوستن Bethesda به استودیوهای آن شرکت، وضعیت کاری آن بهتر شده است و با توجه به مصاحبه اخیر مت بوتی، رئیس استودیو Xbox با Kotaku، Bethesda دیگر وجود ندارد. مرتبط با مشکل کرانچ بوتی در این باره گفت:

اگر به 10 سال قبل برگردیم، عادلانه نیست که خود استودیوها را به خاطر مشکل کرانچ مقصر بدانیم. من نمی خواهم چیزی را توجیه کنم، اما کرانچ به نوعی بخشی از ماهیت صنعت بازی بود. شب ها زیر میزم می خوابیدم و به این طرز کارم افتخار می کردم! بر اساس صحبتی که با Bethesda داشتم، مطمئن هستم که این شرکت دیگر با کرانچ درگیر نیست و ما توانسته‌ایم بر این روش آزاردهنده غلبه کنیم.

البته باید در نظر داشت که بعید است شرکت ها منکر شرایط نامناسب کاری در استودیوهای خود شوند و شاید واقعیت پشت صحنه متفاوت باشد. با این حال، به لطف توجه ویژه ای که به بحث انتقادی و به طور کلی شرایط نامناسب کاری در استودیوها شده است، این امیدواری بیشتر است که در آینده کمتر شاهد چنین مشکلاتی باشیم.

بازی Starfield برای عرضه در نیمه دوم سال 2023 برنامه ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید