تبلیغات گوگل چیست و چرا باید از آن استفاده کنم؟


تا به حال به این فکر کرده اید که چند وقت یکبار برای کسب اطلاعات در مورد محصول یا خدمات خود به گوگل مراجعه می کنید؟ بسیاری از کاربران برای یافتن محصولات/خدمات، مقایسه آنها یا خواندن نظرات درباره آنها و حتی تماس با صاحبان مشاغل به Google مراجعه می کنند. با این جزئیات می توانید به راحتی خود را به عنوان یک مشتری بالقوه با اجرای تبلیغات در گوگل در هنگام جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما در چشم کاربر قرار دهید.

با توجه به اینکه بیش از 95 درصد از کلیک‌های موبایل مربوط به کمپین‌های تبلیغاتی گوگل است، آیا می‌توانید تصور کنید که با اجرای یک کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز به چه تعداد مشتری بالقوه و تبدیل خواهید رسید؟ Google Ads راه حلی را برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد تا اهداف بازاریابی خود را بر اساس نیازها و بودجه خود طراحی کنند.

اگر تبلیغات گوگل به درستی طراحی شود، این نوع تبلیغات می تواند تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کار تبلیغاتی داشته باشد. دنیای بازاریابی در سال های اخیر دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است و گوگل ادز یکی از پلتفرم هایی است که این تغییرات را هدایت می کند. در واقع گوگل ادز یکی از موثرترین روش های تبلیغات آنلاین است.

تبلیغات گوگل چیست؟

تقریباً هر بار که تبلیغی را در صفحه فرود یک شرکت با عنوان “تبلیغ” در بالا یا پایین صفحه اول نتایج جستجوی گوگل مشاهده می کنید، باید بدانید که ربطی به SEO ندارد، اما صاحبان مشاغل آن را اجرا می کنند. پویش. می توانید از Google Ads استفاده کنید تا کسب و کار خود را در معرض دید مشتریانی قرار دهید که عبارات مرتبط را در Google جستجو کرده اند. Google Ads یک ابزار کلیدی بازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کاری است که به دنبال قرار دادن تبلیغات معنادار در مقابل مخاطبان هدف خود است.

تبلیغات گوگل چگونه کار می کند؟

اکنون که می دانید Google Ads چیست، باید بدانید که چگونه کار می کند. هنگامی که می خواهید کمپین تبلیغاتی خود را شروع کنید، باید به گوگل بگویید کدام یک از این اهداف را دنبال می کنید:

  • ارتباط با کسب و کار خود را افزایش دهید
  • بازدیدکنندگان مستقیم بیشتری از فروشگاه شما
  • افراد را به وب سایت یا صفحه فرود شرکت هدایت کنید

سپس تعیین خواهید کرد که آیا نسخه تبلیغاتی شما در دسترس مخاطبان جهانی است یا محلی. سپس از تصاویر یا سه جمله کوتاه استفاده کنید تا به Google بگویید چه چیزی کسب و کار شما را متمایز می کند، و Google از این داده ها برای کمک به ایجاد یک نسخه تبلیغاتی استفاده می کند. در نهایت، بودجه خود را تنظیم می کنید، که گوگل از آن برای پیش بینی موفقیت کمپین تبلیغاتی گوگل و نمایش تبلیغات شما به صورت زنده استفاده می کند. مخاطبان هدف شما تبلیغات شما را می بینند و به عنوان نتیجه جستجوی پیشرو ظاهر می شوند، و هر چه افراد بیشتری روی تبلیغات کمپین PPC شما کلیک کنند، کسب و کار شما به بودجه از پیش تعیین شده شما نزدیک تر می شود.

5 نوع کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز

در فرآیند اجرای تبلیغات در گوگل ادز با 5 نوع تبلیغات مختلف مواجه خواهید شد:

  1. کمپین جستجو

جستجو برای تبلیغات

  1. کمپین نمایش شبکه
  2. کمپین خرید
  3. کمپین ویدیویی
  4. کمپین کاربردی

هر یک از این موارد برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص طراحی شده اند. گوگل همچنین از شما می خواهد که نوع کمپین خود را در طول فرآیند استقرار انتخاب کنید. در نهایت، باید نوع کمپین را انتخاب کنید که به اهداف شما نزدیکتر است. هر گروه تبلیغاتی مجموعه ای منحصر به فرد از کلمات کلیدی دارد.

چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟

در اینجا برخی از مزایای استفاده از Google Ads در استراتژی بازاریابی دیجیتال برای رشد کسب و کار شما آورده شده است:

  • تبلیغات گوگل، مشتریان و مشتریان را افزایش می دهد

تبلیغات گوگل یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد سرنخ است. اگر کمپین های شما به خوبی اجرا شوند، پتانسیل ارسال سرنخ های هدفمند به وب سایت شما را دارند.

تبلیغات گوگل به شما این امکان را می دهد که بر روی افرادی تمرکز کنید که به دنبال چیزی هستند که کسب و کار شما ارائه می دهد. این بدان معناست که شما می توانید دائماً جستجوهای خود را اصلاح کنید تا فقط افرادی که می خواهند محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند از طریق این پلتفرم به وب سایت شما هدایت شوند.

  • Google Ads دارای یک پلت فرم بازاریابی انعطاف پذیر است

هر کسی که به طور منظم از Google Ads استفاده می کند به شما خواهد گفت که پلت فرم بازاریابی بسیار انعطاف پذیر است و برای هر نوع سازمانی، صرف نظر از اندازه آنها، مناسب است. شما می توانید کمپین های خود را به گونه ای سفارشی کنید که فقط بر روی انواع خاصی از کاربران آنلاین تمرکز کند. به عنوان مثال افراد را بر اساس مکان، نوع دستگاه و … مقصد مورد نظر قرار دهید.

  • بازگشت سرمایه با Google Ads قابل توجه خواهد بود

در اکثر انواع کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز، بر خلاف سایر استراتژی های بازاریابی، گوگل تنها در صورتی از شما هزینه می گیرد که مخاطب شما روی تبلیغ شما کلیک کند. زمانی که کمپین تبلیغاتی خود را در گوگل ادز بهینه کنید، بازده سرمایه گذاری بالایی خواهید داشت که با سایر استراتژی های بازاریابی امکان پذیر نیست.

  • نتایج واضح و سریع را خواهید دید

Google Ads به دلیل ارائه نتایج و گزارش های سریع و واضح از کمپین شما مشهور است. تجزیه و تحلیل پیشرفت کمپین شما با داشبورد تبلیغات گوگل آسان است و شما تمام اطلاعات مربوط به کمپین مانند تعداد کلیک ها، کلمات کلیدی که ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کنند و هزینه به ازای هر کلیک را در اختیار دارید.

  • تبلیغات گوگل منبع مهم و باکیفیتی برای ترافیک خواهد بود

با توجه به تسلط گوگل بر بازار و مشتریان زیاد، این غول جستجو می تواند حجم زیادی از ترافیک روزانه را برای کسب و کارها ایجاد کند. گوگل به نمایش محتوا و تبلیغات مرتبط افتخار می کند و به توسعه و بهبود الگوریتم های موتور جستجوی خود برای ایجاد مرتبط ترین نتایج جستجو و تبلیغات ادامه می دهد. این امر تأثیر مستقیم و مثبتی بر شرکت هایی دارد که تبلیغات خود را از طریق Google Ads تبلیغ می کنند.

  • با تبلیغات گوگل، بازار بیشتری را خواهید یافت

مهم است که به ذهن مشتریان ایده آل خود وارد شوید. درک مخاطب، کار با مشتریان و یافتن آنچه می خواهند را آسان تر می کند.

با این حال، انجام این کار بسیار دشوار است. روش های سنتی مانند پرسشنامه و مصاحبه نتایج محدودی دارند. از سوی دیگر، Google Ads اطلاعاتی در مورد عادات و نیازهای مشتری ارائه می دهد که بیشتر از نسل های قبلی به رویاهای صاحبان مشاغل شبیه است. برخی از داده‌های ارزشمند Google Ads برای مشتریان شامل کلمات کلیدی است که برای یافتن وب‌سایت شما، موقعیت مکانی آنها، دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنند و ساعت‌ها و روزهایی که جستجو می‌کنند، استفاده می‌کنند.

شما می توانید از این اطلاعات برای بهبود محصولات و خدمات خود و همچنین اصلاح تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید تا از تبلیغات برای افرادی که علاقه ای به آنچه ارائه می دهید ضرر نکنند.

گوگل ادز یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی است که تاکنون ساخته شده است. هر روز با میلیون ها کاربر اینترنت سر و کار دارد و به صاحبان مشاغل فرصتی منحصر به فرد می دهد تا بسیاری از این افراد را به مشتریان و مشتریان بالقوه تبدیل کنند.

آخرین کلمه

اگر می خواهید با نمایش آنلاین کسب و کار خود درآمد کسب کنید، بهترین گزینه این است که در مکان مناسب برای مخاطبان مناسب با تبلیغات گوگل خرج کنید. گوگل با داشتن میلیون ها کاربر در سراسر جهان و 3.5 میلیارد تراکنش روزانه و بازگشت سرمایه 700 درصدی، می تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در تبلیغات کسب و کار آنلاین باشد.

می توانید کمپین های تبلیغاتی گوگل خود را اجرا کنید یا با آژانس های تبلیغاتی مانند Dima کار کنید.

توجه! این مطلب صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمانان و اینکه سایت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید