تکمیل خرید Jade Raymond’s Haven Studio از پلی استیشن


سونی به طور کامل مراحل خرید Haven Studios کانادا را طی کرد و اکنون Haven Studios یکی از اولین استودیوهای بازی سازی پلی استیشن است.

در اخبار اخیر بازی، به طور رسمی شاهد اعلام بسته شدن خرید استودیو Haven از سونی اینتراکتیو اینترتینمنت بودیم. هرمان هالسترئیس استودیو پلی استیشن نوشت: «خبر تکمیل خرید فوق العاده است. من هیجان زده هستم جید ریموند و همه اعضای Studio Heaven به من کمک کنند تا یک کار خاص بسازم. به PlayStation Studios خوش آمدید! اکانت رسمی توییتر پلی استیشن ضمن تایید نهایی شدن قرارداد، از تیم کانادایی Haven Studios برای پیوستن به خانواده پلی استیشن استقبال کرد.

استودیو Haven اولین استودیوی اختصاصی (انحصاری) پلی استیشن کانادا است و اکنون دارای 106 بازی ساز است.

Haven رسما به اولین استودیوی بازی سازی داخلی (اختصاصی) سونی در کانادا تبدیل شد و اکنون 106 کارمند دارد. ریموند که بیشتر به عنوان تهیه‌کننده برخی از بازی‌های محبوب یوبی‌سافت از جمله Assassin’s Creed شناخته می‌شود، در مصاحبه‌ای جدید توضیح داد که استودیو Haven از فناوری ابری برای استخدام بازی‌سازان ماهر استفاده می‌کند.

استودیو Haven آنقدر روی نوآوری متمرکز است که اکنون مارک سرنی، معمار ارشد کنسول های PS4 و PS5 نیز به شدت درگیر فعالیت های تیم “تحقیق و توسعه” این استودیو است. ریموند گفت: “وجود Cerney یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری سنگین ما در تیم تحقیق و توسعه است.” تیمی که مهندسان ارشد پروژه در آن انجام می شوند. داستان فقط در مورد ابر نیست، بلکه در مورد تحقیق و توسعه آینده‌نگرتر است.

اکنون نمی توانم اطلاعات زیادی به شما بدهم، اما ظاهراً این فعالیت ها نیز نقش مهمی در جذاب شدن استودیو بهشت ​​داشتند. چیزهایی که هم برای تیم ما و هم برای پلی استیشن هیجان انگیز است.”

عکسی از جید ریموند، طراح بازی معروف با پیراهن سفید در کنار سونی پلی استیشن 5

استودیوی Haven ماه هاست که روی یک سرویس زنده کار می کند که جید ریموند می خواهد گیمرهای پلی استیشن 5 از آن لذت ببرند. برای رسیدن به این هدف، یکی از اهداف تیم سازنده، تهیه ابزارهایی است که گسترش بازی را در آینده تسهیل کند. به طوری که توسعه دهندگان بازی Heaven می توانند بازی خود را چندین بار در سال های آینده توسعه دهند و آن را به عنوان یک سرویس زنده خوب و سریع نگه دارند.

بازی Studio Heaven با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است، قبلا Jade Raymond گفته بود که بازی ویدیویی مورد بحث واقعا از قدرت کنسول PS5 استفاده خواهد کرد و گرافیک قابل توجهی خواهد داشت. در این میان، یادآوری افرادی مانند جالب است رافائل لاکوستمدیر هنری سابق سری بازی های Assassin’s Creed و کوری مینویسنده Assassin’s Creed 2 یکی از اعضای کلیدی استودیوی کانادایی Haven است.

اکنون که خرید Haven کامل شده است، Sony Interactive Entertainment (SIE) تنها یک خرید اعلام شده و در حال انجام دارد، Bungie. سونی انتظار دارد Bungie تا قبل از پایان سال 2022 بخشی از Sony Interactive Entertainment شود.

دیدگاهتان را بنویسید