رودخانه های خشک حرکت کشتی های باری در آلمان را با مشکل مواجه می کرد


به دلیل گرما و خشکسالی، سطح آب رودخانه های آلمان به حدی کاهش یافته است که کشتی های باری در رودخانه های آن کشور تنها می توانند به نیمی از ظرفیت خود برسند.

حرکت کشتی ها در آلمان مختل شده استحرکت کشتی ها در آلمان مختل شده است

به دلیل گرما و خشکسالی، سطح آب رودخانه های آلمان به حدی کاهش یافته است که کشتی های باری در رودخانه های آن کشور تنها می توانند تا نیمی از ظرفیت خود را بارگیری کنند. این وضعیت به گرانی کالا دامن زد.

خشکسالی طولانی مدت و بارندگی کم به شدت بر حمل و نقل بار در آلمان تأثیر گذاشته است. این کشتی‌ها حتی نمی‌توانستند به طور کامل در رودخانه‌های وسیع آلمان مانند دانوب یا راین حرکت کنند.

این وضعیت صنعت حمل و نقل را مختل کرد. روبرتو اسپرانزی، یکی از اعضای هیئت مدیره تعاونی حمل و نقل آب داخلی آلمان، به خبرگزاری آلمان در دویسبورگ گفت که از آنجایی که عمق آب کاهش یافته است، “ما فقط مجاز به بارگیری حدود 50 درصد از ظرفیتی هستیم که می توانیم حمل کنیم، بنابراین کشتی ها وزن کمتری دارند. .” بودن.”

ینس شوانن، مدیر عامل انجمن حمل و نقل داخلی فدرال آلمان (BDB)، می گوید که محموله باید بین کشتی های بیشتری پخش شود، اما دریافت کشتی های بیشتر دشوار است. سال گذشته آلمان با کمبود بارندگی مواجه بود و در مقایسه با سال 2017 حدود 11 درصد کمتر کالا در رودخانه های آلمان جابه جا شد.

آلمان نیز با مشکل کمبود انرژی دست و پنجه نرم می کند و این مشکل در زمان بسیار بدی رخ داده است. نیروگاه های زغال سنگ در سراسر آلمان برای تولید برق در غیاب سایر منابع انرژی راه اندازی مجدد خواهند شد. کشتیرانی نقش مهمی در حمل و نقل زغال سنگ دارد. اما زغال سنگ، مانند مواد شیمیایی و ماسه، محموله سنگینی است که کشتی ها را به عمق بیشتری می کشاند.

حمل و نقل غلات از اوکراین با مشکلاتی مواجه است

علاوه بر این، برخی از کشتی‌های آب‌های داخلی که معمولاً فقط در رودخانه‌های آلمان حرکت می‌کنند، اکنون در حمل و نقل غلات اوکراینی به اروپا مشارکت دارند.

به عنوان مثال، انتقال غلات از اوکراین به اتحادیه اروپا از طریق رودخانه دانوب امکان پذیر است. اسپرانزی که شرکت آن بیش از 100 کشتی باری دارد، گفت: این وضعیت ظرفیت حمل و نقل در این کشور را بسیار کاهش داده است.

کالاهای گران قیمت

تقاضای زیاد برای حمل و نقل، از جمله برای حمل و نقل زغال سنگ و غلات از یک سو و محدودیت های ناشی از آن، باعث قیمت گذاری کالاها می شود. زیرا حتی اگر کشتی ها حجم کمتری بارگیری کنند به این معنی نیست که کمیسیون کمتری می گیرند، بلکه برای مشتریان به این معنی است که برای کالای کمتر باید هزینه های بیشتری را متحمل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید