روشی طبیعی برای کاهش فشار خون در 5 دقیقه



به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فشار خون بالا به قاتل خاموش معروف است. این یک بیماری قلبی عروقی است که تعداد زیادی از مردم را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. تخمین زده می شود که 78 میلیون آمریکایی از این بیماری رنج می برند. از فشار خون بالا رنج می برند.

بیشتر بخوانید:

کاهش سریع فشار خون

تقریبا 16 میلیون از آنها ناشناخته و تشخیص داده نشده باقی می مانند. مشکل بزرگ این است که ناشناخته ماندن درمان را دشوار می کند، خطر حمله قلبی، حمله قلبی یا سایر بیماری های جدی را افزایش می دهد. تا زمانی که فشار خون بالا به دلیل مشکلات جدی سلامتی که زندگی فرد را تهدید می کند قابل کنترل نیست، فشار خون خود را تثبیت کنید.در این قسمت به یکی از روش های معروف چینی برای کاهش سریع فشار خون می پردازیم.در 5 مطلب به شما آموزش می دهیم. دقیقه، تا شما به ما بپیوندید.

فشار خون چیست؟

فشار خون فشاری است که قلب برای پمپاژ خون از طریق شبکه شریان ها، سیاهرگ ها و مویرگ ها از قلب به اندام های بدن شما نیاز دارد.

کاهش سریع فشار خون

انقباض طبیعی قلب:

ضربان قلب در بزرگسالان در حین فعالیت تقریباً 120 و در حالت استراحت 80 است، فشار خون سیستولیک در بالاترین حد خود بیش از 140 است و اتساع قلب در حد نادری بیش از 90 است. این زمانی است که شریان‌ها و مویرگ‌هایی که جریان خون را تنظیم می‌کنند، زمانی اتفاق می‌افتد که آنها منقبض می شود، قلب شما باید برای رساندن خون به بدن شما بیشتر کار کند، این باعث فشار خون بالا می شود، نکته آزاردهنده این است که این بیماری با هیچ علائم مرتبطی همراه نیست و این خطر ایجاد مشکلات جدی با این بیماری را بدون اینکه متوجه شوید ایجاد می کند. تنها گاهی اوقات باعث ایجاد ضربان در سر یا قفسه سینه، سرگیجه، خستگی و سایر علائم می شود که می تواند هشداری برای مشکلات دیگر باشد.

علل فشار خون بالا یا فشار خون بالا

تا کنون تپش قلب می تواند علت فشار خون بالا باشد که مشخص نیست اما عواملی وجود دارند که بر بروز آن تأثیر می گذارند که عبارتند از:

سابقه خانوادگی فشار خون بالا
سن بالای 60 سال
از سطوح بالایی از استرس، عصبانیت یا خشونت رنج می برند
اضافه وزن یا چاقی
علاوه بر محصولات تنباکو، رژیم غذایی سرشار از چربی های اشباع شده.
مصرف زیاد الکل و سیگار کشیدن
کاهش سریع فشار خون بالا
خوردن غذاهای پر از سدیم
شما سبک زندگی کم تحرکی دارید
مبتلا به دیابت

برای کاهش فشار خون چه باید کرد؟

به منظور پیشگیری و کنترل فشار خون بالا، باید یک معاینه پزشکی منظم برای بررسی فشار خون خود انجام دهید، اگر فشار خون شما واقعاً بالا است، باید سبک زندگی خود را به طور کامل تغییر دهید تا فشار خون خود را تثبیت کنید:

مصرف میوه و سبزیجات خود را افزایش دهید
مصرف نمک خود را محدود کنید
حداقل 30 دقیقه در روز ورزش کنید
چای گیاهی و آب میوه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید
و از خوردن غذاهای با درصد چربی بالا خودداری کنید
از غذاهای غنی شده با مگا 3 استفاده کنید
کاهش وزن
از مصرف الکل و تنباکو خودداری کنید
تمرین تکنیک های تمدد اعصاب

علاوه بر افزایش بار، یک روش چینی باستانی وجود دارد که فشار خون شما را در 5 دقیقه کاهش می دهد.

فشار خون پایین

دستور العمل چینی برای کاهش سریع و درمان فشار خون بالا در 5 دقیقه. این روش باستانی چینی چیست؟

با دقت به این تصویر نگاه کنید و سپس دستورالعمل های ارائه شده را دنبال کنید.

کاهش سریع فشار خون

بر اساس روش چینی باستانی ارتباط انرژی بین نقاط مختلف فشار در اندام ها و بدن، این تمرین طبیعی شامل اعمال فشار به سه نقطه خاص برای کاهش فشار خون در عرض چند دقیقه است.

خط بین نقطه اول و دوم

از خط اول تا دوم، از جمله انتهای لاله گوش تا استخوان ترقوه، وقتی دست خود را روی این خط می گذارید، فشار کمی وارد کنید، این حرکت را 10 بار به مدت 3 دقیقه در دو طرف گردن خود انجام دهید.

نکته سوم

پس از اعمال فشار در مرحله اول، نوک انگشت خود را دقیقاً در خلاف جهت عمل قبلی، به فاصله نیم اینچ از کنار لاله گوش در امتداد بینی فشار دهید، به آرامی و با احتیاط هر دو طرف را ماساژ دهید، این تمرین را در صورت شرایط او انجام دهید. مستعد استرس یا سایر عوامل عاطفی است، تأثیر قابل توجهی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید