زمان انتشار Witchfire Early Access به دلیل تغییرات قابل توجه به تعویق افتاده است


به گفته استودیو The Astronauts، انتشار نسخه دسترسی زودهنگام Witchfire به دلیل تغییرات قابل توجه تا اوایل سال 2023 به تعویق افتاده است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی بازیسازی The Astronauts اعلام کرد که بازی شوتر و سرکش Witchfire با تاخیر مواجه شده است. در ابتدا قرار بود این بازی در سه ماهه چهارم سال جاری به صورت دسترسی زودهنگام بر روی پلتفرم PC منتشر شود و حالا تیم سازنده انتشار آن را به اوایل سال 2023 موکول کرده است.در همین راستا آدرین شامیلازیکی از بنیانگذاران استودیو The Astronauts در پست جدیدی اعلام کرد که Witchfire اکنون به یک پروژه نیمه باز جهان تبدیل شده است.

شمیلاز نوشت: «ویچ فایر به وضوح هنوز یک تیرانداز اول شخص تاریک و فانتزی است. این تغییر نکرده و نخواهد شد. اما نحوه تجربه بازیکن از دنیای این بازی به طور قابل توجهی تغییر کرده است. ما مبارزه و اکتشاف را از سبک آرنا به سبک جهان نیمه باز ارتقا دادیم و زمان زیادی طول کشید. من صادقانه فکر می کنم اگر تاخیری وجود داشت به این دلیل بود که ما سعی می کردیم کاری را انجام دهیم که برای تیم کوچکی مانند ما پروژه بسیار بزرگ یا بسیار پیچیده باشد. اگرچه این تا حدودی درست است، اما اگر بازی را دوباره کار نکرده بودیم، احتمال زیادی وجود داشت که در یک یا دو ماه دیگر منتشر شود.”

محیط سبز و کوهستانی بازی Witchfire

ایده اصلی پشت Witchfire این بود که قسمت‌های بزرگی برای بازیکن در نظر گرفته شود تا آن را به شیوه‌ای آرام تجربه کند. این بدان معناست که شما وارد یک منطقه می شوید، با دسته ای از هیولاها مبارزه می کنید و پس از بردن جایزه، مسیر جدیدی را به چپ یا راست انتخاب می کنید. بازی Hades نمونه ای از این رویکرد است. در این سبک، موانعی وجود دارد که خروجی یک منطقه معین را مسدود می کند. با این حال، در Witchfire، نواحی جدید و پاکسازی شده قبلی در یکدیگر ادغام می شوند. به این ترتیب، اگر به عنوان مثال بازیکنان پیشرفت خود را از کمپ به قلعه شروع کنند و روی پل یا اطراف قلعه با دشمنان مبارزه کنند، دشمنان می توانند آنها را دنبال کنند و وارد مکان هایی مانند کمپ شوند که قبلاً پاکسازی شده است. به این ترتیب نه تنها بازیکنان نمی توانند پیشروی کنند، بلکه باید مدام به عقب برگردند.

شیلماز در مورد موانعی که خروجی هر عرصه در ویچ فایر را مسدود می کرد، توضیح داد: «من از موانع متنفرم. مطمئناً آنها منطقی هستند، اما یک حس قدیمی را منتقل می کنند. آنها بد به نظر می رسیدند و پتانسیل بازی را محدود می کردند. می دانستم که دیگر نمی توانم آنها را تحمل کنم. ببینید، ما مناطق بیرونی زیبایی داریم. اما در طول نبرد همه چیز فقط تزئین و جعلی است. [در آن شرایط] من نمی توانم بیشترین بهره را از محیط ببرم. زیرا من با موانع محدود شده ام. من پیشنهاد کردم که آنها را حذف کنیم و بازی را برای یک تجربه نیمه باز جدید طراحی کنیم.”

مبارزه با دشمنان شیطانی در بازی Witchfire

اگرچه تیم Witchfire مخالف این ایده بود، اما شیلماز اصرار داشت که این طرح جدید را که نسبتا آسان و سریع است، اجرا کند. در نهایت اگرچه این طرح آسان و سریع نبود، اما تیم فضانوردان موفق به پیشبرد آن شدند. در نهایت، تیم توسعه با صدها روش کوچک روبرو شد که نیاز به پیاده سازی داشتند.

شیلماز ادامه داد: دنیای نیمه باز Witchfire اکنون 95 درصد پیاده سازی شده است و بازی را حتی بهتر می کند. تصور اینکه بازیکن قبلا این نوع آزادی عمل را نداشت برای من سخت است. البته هنوز هم می توانید در مکان های مختلف توسط جادوگران گرفتار شوید و برخی از درها تا زمانی که کلید را پیدا نکنید قفل می شوند. ممکن است قبل از آماده شدن وارد مناطق نزدیکتر به باس فایت شوید که بسیار خطرناک است. با این حال، این دنیای جدید تقریباً به هر شکلی که بخواهید برای کاوش کاملاً باز است و می توانید هر طور که می خواهید پیشروی یا عقب نشینی کنید.

اگرچه طراحی مجدد Witchfire منجر به چندین ماه اتلاف وقت شد، اما استودیوی سازنده اکنون به خوبی در حال توسعه بازی است. Witchfire Halloween Week نیز در یکی دو هفته آینده برای علاقه مندان به داستان، جهان و هنر دو بعدی Witchfire برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید