هدف گذاری مجدد تبلیغات در بازاریابی دیجیتال


دیجیتال مارکتینگ یعنی انجام هر کاری که می توانید برای بازاریابی محصولات، خدمات و … خود در بسترهای دیجیتال انجام دهید. امروزه نقش دیجیتال مارکتینگ در دنیای اقتصاد بسیار مهم و بسیار مهم است. چندین استراتژی مختلف در بازاریابی دیجیتال استفاده می شود که در این مقاله در مورد برخی از مهم ترین این استراتژی ها صحبت خواهیم کرد. پس به ما بپیوندید

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

همانطور که گفتیم بازاریابی دیجیتال به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اگر بخواهیم در این مقاله به همه این روش ها بپردازیم، این امکان پذیر نخواهد بود و تنها به چند مورد از این راهکارها می پردازیم که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به طور کلی روش های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی موتورهای جستجو (از جمله گوگل ادز سئو و …)
  • روی تبلیغ کلیک کنید
  • تبلیغات کاربردی
  • بازاریابی درون برنامه ای و بازی های موبایل
  • تبلیغات بنری
  • تغییر مسیر
  • بازاریابی مجدد
  • تبلیغات منطبق
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی عصبی
  • بازاریابی ویروسی

ما در اینجا در ارتباط با سه مورد از مهمترین این تبلیغات هستیم که عبارتند از: تبلیغات بنری، تبلیغات تغییر مسیر و تبلیغات در اپلیکیشن موبایل بیا حرف بزنیم

تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل

تبلیغات اپلیکیشن موبایل یک استراتژی درآمدی محبوب برای توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل است که در آن توسعه دهندگان اپلیکیشن برای قرار دادن تبلیغات در اپلیکیشن خود پول می گیرند.

تبلیغات اپلیکیشن موبایل از طریق شبکه تبلیغات موبایلی ارائه می شود که تبلیغ کنندگان و توسعه دهندگان را به هم متصل می کند. این برنامه به تبلیغات از وب نیاز دارد و شبکه از الگوریتم هایی برای شناسایی و ارائه بالاترین تبلیغ به کاربر در زمان واقعی استفاده می کند.

انواع مختلفی از قالب‌های تبلیغات موبایلی وجود دارد که توسعه‌دهندگان برنامه می‌توانند برای افزایش درآمد اپلیکیشن، از جمله واحدهای تبلیغات ویدیویی، تبلیغات نمایشی موبایل و تبلیغات طبیعی موبایل، آن‌ها را در برنامه خود بگنجانند.

مزایای تبلیغات درون برنامه ای

  • کسب درآمد بیشتر از برنامه: وقتی برنامه را با تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای ترکیب می کنید، این تبلیغات موبایلی به عنوان یک استراتژی درآمدزای اضافی برای برنامه شما عمل می کنند.
  • بهبود تجربه کاربر: اگر تبلیغات به درستی در اپلیکیشن موبایل تعبیه شده باشد، این می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد. به عنوان مثال، هر چه مدت زمان طولانی تری تبلیغات را در نقاط خاصی از چرخه عمر برنامه تماشا کنید یا با آنها تعامل داشته باشید، اگر به کاربران پاداش بدهید، تعامل و تجربه شما بهتر خواهد بود.
  • خریدهای درون برنامه ای را افزایش دهید: واحدهای تبلیغاتی به عنوان بخشی از اقتصاد درون برنامه ای شما کار می کنند.
  • افزایش تعامل و حفظ کاربر: تبلیغات در برنامه طراحی شده برای تناسب با بازی شما و ادغام در مکان های مناسب با محدودیت ها و سرعت مناسب، می توانند حفظ کاربر، تعامل برنامه ها و ارزش طول عمر را بهبود بخشند.

تبلیغات بنری

در یک کلمه ساده، تبلیغات بنری نوعی از تبلیغات دیجیتال از طریق تبلیغات خلاقانه به عنوان بنر شناخته می شود. بنرها تبلیغات تک تصویری، HTML و خلاقانه ای هستند که در بالا، کنار یا پایین (هدر، پاورقی، نوار کناری، نوار کناری) یک وب سایت به امید هدایت ترافیک به سایت اختصاصی تبلیغ کننده و افزایش آگاهی ظاهر می شوند. کلی مارک شود. این نوع تبلیغات بنری آنلاین نوعی تبلیغات نمایشی است.

تبلیغات بنری چگونه کار می کنند؟

تبلیغات بنری می توانند تبلیغات ثابت یا پویا باشند که به صورت استراتژیک در یک وب سایت قرار می گیرند تا کاربران را جذب کنند. از طریق تبلیغات بنری، برندها می توانند برند خود را تبلیغ کنند و همچنین بینندگان را به بازدید از وب سایت برند تشویق کنند.

مانند همه انواع تبلیغات آنلاین، برندها به دلایل مختلفی از تبلیغات بنری استفاده می کنند. خواه هدف برند ایجاد آگاهی از برند، ایجاد کلیک بیشتر یا هدایت ترافیک به وب سایت برند باشد، تبلیغات بنری می تواند در دستیابی به اهداف تجاری برند موثر باشد.

آیا تبلیغات بنری موثر هستند؟

تبلیغات بنری روشی موثر برای افزایش ترافیک مشتری، فروش محصول یا جذب مشتری است. برای تعیین اینکه آیا تبلیغات بنری به طور موثر عمل می کنند، مهم است که به CTR یا نرخ کلیک یک تبلیغ نگاه کنید. نرخ کلیک به عنوان تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ دریافت می کند تقسیم بر تعداد نمایش تبلیغات یا تعداد بازدیدهایی که تبلیغ دریافت می کند تعریف می شود. بنابراین، هر چه CTR یک تبلیغ بیشتر باشد، آن تبلیغ می تواند موثرتر باشد. برندها می‌توانند اثربخشی کمپین‌های قبلی یا سایر بینش‌های خود را برای بهبود نرخ کلیک خود بررسی کنند.

هدف گذاری مجدد چیست؟

تغییر مسیر یا تغییر مسیر آگهی یک استراتژی کمپین تبلیغاتی دیجیتال، استراتژی ای است که تبلیغات شما را در مقابل مشتریان بالقوه ای قرار می دهد که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند. آمارها نشان می دهد که 96 تا 98 درصد مشتریان بدون هیچ اقدامی یا ترک سبد خرید، وب سایت را ترک می کنند. این بدان معنی است که تنها 2-4٪ از ترافیک در اولین بازدید مشتری واقعی می شود.

49 درصد از ترافیک قبل از خرید یک محصول، 2 تا 4 بار از یک وب سایت بازدید می کنند. کمپین‌های ارجاع به شرکت‌ها کمک می‌کنند با مشتریانی که در اولین بازدیدشان تبدیل نمی‌کنند ارتباط برقرار کنند. هدف گذاری مجدد به کاربران یادآوری می کند که به محصولی ابراز علاقه کرده اند و آن محصول راه حلی را که به دنبال آن بودند ارائه می دهد. کمپین هدف گذاری مجدد از موتورهای جستجو و کانال های رسانه های اجتماعی برای دستیابی به این مشتریان بالقوه استفاده می کند.

به عنوان مثال، اگر یک مشتری بالقوه سبد خرید شما را علامت نخورده رها کند، می توانید از تبلیغات تغییر مسیر یا تغییر مسیر برای نمایش تبلیغات محصولی که اخیراً در وب سایت دیگری بازدید کرده است استفاده کنید. با اجرای مجدد تبلیغات خود، شانس بیشتری برای دریافت نرخ تبدیل بهتر و دستیابی به اهداف بازاریابی و درآمد بیشتری دارید.

مزایای تغییر مسیر عبارتند از:

  • با این روش تبلیغات، می توانید تعداد نقاط تماس مشتری را در طول سفر خریدار افزایش دهید تا مشتریان شما برند شما را در نظر بگیرند و مشتریان بالقوه گزینه های خرید خود را ارزیابی کنند.
  • زمانی که مشتریان برای تصمیم گیری برای خرید به زمان نیاز دارند، هدف گذاری مجدد تضمین می کند که برند در زمان آماده شدن قابل مشاهده است.
  • با هدف گذاری مجدد، می توانید بازاریابی خود را سفارشی کنید، بازدیدکنندگان قبلی را هدف قرار دهید و به جای نمایش تبلیغات به کاربران تصادفی، یک تجربه خرید شخصی ایجاد کنید.
  • هدف گذاری مجدد به برندها امکان می دهد تبلیغات را در جایی که مصرف کنندگان دوست دارند ببینند.
توجه! این مطلب صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمانان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید