ویژگی مدیریت انتظارات مصرف کننده به اسنپ اضافه شده است


اسنپ ​​اخیراً مدیریت انتظارات مصرف کننده را به اسنپ فود اضافه کرده است. اما در مورد این ویژگی چه می دانیم و چه کاری انجام خواهد داد؟ با ما همراه باشید.

آقای بلیط

اسنپ ​​فود برای تسهیل فرآیند تصمیم گیری و انتخاب برای مشتریان خود در فرآیند ثبت سفارش، قابلیت جدیدی به نام مدیریت انتظارات مشتری را اضافه کرده است. اما در مورد توانایی مدیریت انتظارات مصرف کنندگان در اسنپ فود چه می دانیم؟

بیشتر بخوانید: اعتصاب رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود همچنان ادامه دارد [+واکنش اسنپ]

توانایی مدیریت انتظارات مصرف کننده

به گزارش روابط عمومی اسنپ فود، مدت زمانی که مصرف کنندگان برای سفارش خود منتظر می مانند یکی از عوامل موثر در انتخاب فروشگاه برای خرید محصول است. اسنپ ​​فود با در نظر گرفتن این شرایط برای خرید مصرف کننده، امکان مدیریت انتظارات مصرف کننده را فراهم کرد تا کاربر پس از ثبت سفارش، تخمینی از زمان رسیدن سفارش داشته باشد.

پیش از این زمان تخمینی رسیدن سفارش تنها پس از ثبت سفارش مشخص می شد اما اکنون این یکی از ویژگی هایی است که قبل از ثبت سفارش در دسترس خواهد بود و می تواند به انتخاب شما موثر باشد.

توانایی مدیریت انتظارات مصرف کننده

از سوی دیگر افزودن ابزارهایی مانند مرتب سازی و فیلترینگ به لیست فروشگاه ها این امکان را به مصرف کنندگان می داد که فروشگاه هایی با کمترین زمان تحویل داشته باشند و با توجه به زمان خود فروشگاه مناسب را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنند.

اسنپ ​​فود با معرفی یک ویژگی جدید، مشکلاتی را که از قبل در تخمین زمان تحویل وجود داشت، اصلاح می کند تا زمان مورد انتظار را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. تخمین زمان تحویل از قبل بر اساس اطلاعات مربوط به نحوه کار رستوران ها و پیک ها است.

اکنون اما در شرایط جدید عوامل مهم دیگری مانند وضعیت شلوغی خیابان ها، مسیرها، شرایط آب و هوایی و مواردی از این دست مورد توجه قرار گرفته است.

در نتیجه، در ویژگی مدیریت انتظارات مصرف‌کننده، اسنپ فود 3 مورد کلیدی را برای اندازه‌گیری دقیق‌تر زمان تحویل سفارش در نظر گرفت. ابتدا بر اساس رفتار گذشته پیک ها و رستوران ها، مدت زمان احتمالی سفارش مشخص می شود. سپس در مرحله دوم هر عاملی مانند ترافیک یا زمان که می تواند در کاهش سرعت فرآیند سفارش موثر باشد در نظر گرفته می شود. در نهایت زمان تحویل به صورت دقیق و طولانی تعیین خواهد شد.

به طور کلی افزایش دقت زمان های پیش بینی می تواند بر کیفیت خدمات مشتری و میزان تاخیر تاثیر بگذارد. این نیز بر کیفیت خدمات اسنپ فود تأثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد توانایی مدیریت انتظارات مصرف کننده چیست؟ نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید همانند سازی عنوان.

دیدگاهتان را بنویسید