پیوستن به کهنه سربازان در استودیوی بازی جدید رئیس سابق Rockstar North


بر اساس گزارش های جدید، احتمالا تا پایان امسال بالاخره شاهد ارائه پروژه مرموز تهیه کننده سابق سری GTA با نام Everywhere خواهیم بود.

حدود 5 سال از شروع بازی Everywhere استودیوی Build a Rocket Boy می گذرد و هنوز اطلاعات زیادی از این پروژه مرموز منتشر نشده است. این پروژه که جدیدترین اثر لزلی بنزیس، رئیس سابق استودیو Rockstar North است، باید دنیای تعاملی و آنلاین جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد. اکنون اعلام شده است که سه فرد مشهور دنیای بازی به این تیم در Everywhere at Build A Rocket Boy پیوسته اند.

Mick Hocking، یکی از بنیانگذاران استودیو Evolution، اولین عضو جدید تیم Everywhere خواهد بود. هاوکینگ که در توسعه بازی‌های مسابقه‌ای مانند Motorstorm و Driveclub شرکت داشته و سابقه کار به عنوان مدیرعامل استودیوی بریتانیایی Codemasters را دارد، اکنون به عنوان مدیر ارشد توسعه شعبه اصلی استودیو BARB در شهر ادینبورگ شناخته می‌شود. . هاوکینگ همچنین سال ها به عنوان یکی از مدیران ارشد شرکت سرگرمی کامپیوتری سونی در اروپا کار می کرد.

دومین عضو جدید این استودیو موری پنل، مدیر سابق انتشارات 2K Games در اروپا خواهد بود. پنل سابقه کار در شرکت های بزرگی مانند یوبی سافت و شعبه پلی استیشن انگلستان را به عنوان مدیر تبلیغات دارد. او همچنین در تبلیغ و عرضه کنسول پلی استیشن 4 در بریتانیا و ایرلند نقش بسزایی داشت. پنل به عنوان مدیر ارشد تبلیغات جهانی به استودیو BARB می پیوندد.

رندال پرایس، مدیر ارشد تجارت و تبلیغات در استودیو ArenaNet، خالق بازی آنلاین Guild Wars، اکنون به عنوان مدیر ارشد انتشارات و روابط خارجی برای Everywhere خدمت خواهد کرد. پرایس همچنین به مدت سه سال در شرکت بزرگ کره ای NCSoft، شرکت مادر ArenaNet در همین سمت کار کرد. لزلی بنزیس، مدیرعامل، بنیانگذار و مدیر استودیو Build A Rocket Boy، در مورد اضافه شدن این افراد به تیم تحت رهبری او می گوید:

از سال 2016، تیم Build A Rocket Boy در حال رشد و رشد بوده است و امروز ما مفتخریم که به طور رسمی از میک، موری و رندال به استودیو استقبال می کنیم. با ادامه توسعه Everywhere، هر یک از این افراد تجربه، دانش و اشتیاق فراوانی را به تیم ما اضافه خواهند کرد و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اخبار بیشتری از تیم تا پایان سال 2022 هستیم.”

بنزیس پیش از این اعلام کرده بود که مراحل داستانی و تک نفره بازی Everywhere همزمان با سایر ماموریت ها در دنیای آنلاین بازی اجرا می شود. این بدان معناست که بازیکنان می توانند هر زمان که بخواهند بین یک بازی تک نفره یا چند نفره یکی را انتخاب کنند. روند ساخت این بازی هم اکنون توسط بیش از 400 سازنده بازی در سه استودیو Build a Rocket Boy در لس آنجلس مجارستان، بوداپست مجارستان و ادینبورگ اسکاتلند پیگیری می شود. علاوه بر این، پروژه Everywhere از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای Everywhere وجود ندارد، اما Benzies که همچنین رئیس سابق Rockstar North و خالق GTA Online است، می‌گوید این بازی همزمان برای کنسول‌ها و PC منتشر خواهد شد. اما با انتشار اخباری مبنی بر سرمایه گذاری شرکت های فعال در حوزه بلاک چین و مفهوم متاورس در استودیو BARB، احتمال عرضه این بازی برای پلتفرم های واقعیت مجازی چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد.

بسیاری از طرفداران Rockstar Games منتظرند ببینند Everywhere چگونه با سری بعدی GTA که باید در سال های آینده عرضه شود و ممکن است زودتر از سایرین در دسترس گیمرها قرار گیرد، رفتار خواهد کرد. با توجه به شایعاتی مبنی بر ارائه قسمت بعدی GTA در ماه اکتبر و بنزیس مبنی بر ارائه رسمی پروژه Everywhere در ماه های پایانی سال جاری، باید دید نتیجه تقابل رسانه ای سازندگان GTA V در چیست. دو پروژه متفاوت خواهد بود.

نظر کاربران زومجی در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید