کارگردان بازسازی Splinter Cell یوبی سافت را ترک کرد


دیوید گرول، کارگردان بازسازی Splinter Cell اعلام کرد که پس از 11 سال تصمیم به ترک یوبی سافت گرفته است.

دیوید گراول، یکی از مدیران یوبی سافت، در لینکدین اعلام کرد که تصمیم به ترک این شرکت و پس از آن گرفته است. 11 سال، “وقت آن است که به یک ماجراجویی جدید بروید.” گریول ابتدا در Ubisoft Paris در Ghost Recon Future Soldier قبل از پیوستن به Ubisoft Toronto کار کرد. او در تورنتو روی بازی هایی مانند Splinter Cell Blacklist، Assassin’s Creed Unity و نسخه های چهارم، پنجم و ششم سری Farcry کار کرد.

علاوه بر این، او اخیرا روی بازسازی بازی Splinter Cell نیز کار کرده است. یوبی سافت در دسامبر سال گذشته از این بازسازی رونمایی کرد و گفت که در حال کار بر روی بازسازی این بازی مخفی کاری است که در سال 2002 به طور انحصاری برای ایکس باکس منتشر شد. طبق اعلام رسمی این شرکت، این بازسازی با استفاده از موتور اسنودراپ ساخته خواهد شد. در ساخت The Division و توسعه Avatar: Frontiers of Pandora و بازی Ubisoft’s Star Wars استفاده شده است.

یوبی سافت در مورد ساخت بازی با این موتور گفت: «برای ارائه نسل بعدی بصری و گیم پلی و همچنین نورپردازی و سایه های پویا که این سری به آن معروف است، استفاده شده است.» همچنین امسال مشخص شد که یوبی سافت تورنتو برای به روز رسانی داستان بازی اصلی «برای کاربران مدرن» یک فیلمنامه نویس استخدام می کند.

داستان این بازی در مورد سم فیشر می باشد. مامور بخش مخفی آژانس امنیت ملی ایالات متحده، معروف به رده سوم. همچنین سال گذشته گزارش شد که یوبی سافت پس از یک دهه به ساخت بازی جدیدی از سری اصلی Splinter Cell چراغ سبز نشان داده است. منابع اعلام کردند که این بازی برای به دست آوردن دل طرفدارانی که از احیای این سری در فضای موبایل و واقعیت مجازی ناامید شده بودند ساخته خواهد شد. همچنین گفته می شود این بازی از سری Hitman شرکت IO Interactive الهام گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید