کارگردان Street Fighter 6 از ارزش سیستم کنترل مدرن بازی می گوید


تاکایوکی ناکایاما، کارگردان Street Fighter 6 می‌گوید که سیستم کنترل مدرن در این بازی مبارزه‌ای به گونه‌ای طراحی نشده است که مبارزات را بیش از حد آسان کند.

طبق آخرین توضیحات کارگردان Street Fighter 6، استفاده از کنترل های مدرن در این بازی مانند انتخاب حالت آسان و آسان گرفتن مبارزه نخواهد بود. زمانی که چند هفته پیش اخبار مربوط به Street Fighter 6 را دیدیم و اطلاعات متفاوتی در مورد آن دریافت کردیم، برخی از طرفداران قدیمی این سری به وجود “کنترل های پیشرفته” در Street Fighter 6 اعتراض کردند. اگرچه شرکت ژاپنی Capcom توضیح داد که استفاده از قرار بود کنترل‌های پیشرفته کاملاً اختیاری باشد، مخالفان می‌گویند کنترل‌های مدرن بازی را برای گیمرها آسان‌تر می‌کند تا به کنترل‌های مدرن تغییر کنند.

اکنون تاکایوکی ناکایاما کارگردان Street Fighter 6 در مورد آن صحبت می کند. به گفته وی، این کنترل های پیشرفته تعادل بازی را به هم نمی زند. او گفت که هدف از سیستم کنترل مدرن در Street Fighter 6 آسان کردن بازی نیست. ظاهرا ناکایاما فکر می‌کند که حتی برخی از بازیکنان حرفه‌ای مسابقه‌ای نیز از وجود کنترل‌های مدرن در بازی قدردانی می‌کنند.

در بخشی از توضیحات او می خوانیم: «اگر کسی می خواهد بازی را در فضای رقابتی مانند یک تورنمنت با کنترل های مدرن تجربه کند، باید بتواند این کار را انجام دهد. [استفاده از کنترل مدرن] این فقط یک مسیر متفاوت برای بازیکنانی است که می خواهند آن را طی کنند.”

بازی Street Fighter 6 در سال 2023 برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید