کاهش وزن / رعایت اصول ساده ای که چربی های شکم شما را آب می کند



به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مربیان ورزشی تاکید دارند که دویدن رایج ترین فعالیتی است که افراد هنگام تلاش برای از بین بردن چربی های شکم به آن متوسل می شوند. بسته به قد، وزن و سرعت دویدن، می توانید در هر مایل حدود 100 کالری بسوزانید. این مقاله سه راز مهم برای آب کردن چربی های شکم از طریق دویدن را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

بسیاری از دوندگان دوست دارند بین دویدن ثابت و متغیر به طور متناوب انجام دهند، که راهی عالی برای آنها برای کار روی سرعت و قدرت و همچنین بهبود عملکردشان است.

برای بسیاری، آهسته دویدن نیز راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتری نسبت به بی تحرکی «دویدن در مسافت معین با سرعت معین» است.

مربیان ورزشی توصیه می کنند که با یک دقیقه دویدن با شدت کم شروع کنید، سپس به مدت 10 تا 30 ثانیه با سرعت دویدند و سپس برای 3 تا 5 راند تکرار کنید.

فعالیت های مختلف

بسیاری از دوندگان، اشکال دیگری از تمرینات هوازی را در برنامه خود قرار می دهند تا به آنها کمک کند تا عضلات دیگر را هدف قرار دهند و از تمرین بیش از حد اجتناب کنند.

برای هدف شما، تمرینات متقاطع راهی عالی برای از بین بردن یکنواختی، ایجاد انگیزه در بدن شما برای کار سخت تر و سوزاندن چربی بیشتر از یک دویدن مداوم است.

کارشناسان در اینجا توصیه می کنند که این روال را با دوچرخه سواری و شنا هر چند روز یکبار ترکیب کنید تا به درگیر شدن سایر عضلات و افزایش کالری سوزی کمک کند.

عضلات پای خود را ورزش دهید

در حالی که این به طور خاص به دویدن مربوط نمی شود، اما به طور غیرمستقیم برای هدف شما مهم است: بسیاری از دوندگان فعالیت خود را با تمرینات قدرتی تکمیل می کنند، به ویژه آنهایی که روی قسمت پایین تنه تمرکز دارند.

آنها این کار را نه تنها برای پیشگیری از آسیب و تعادل عضلانی انجام می دهند، بلکه به آنها کمک می کند عملکرد دویدن خود را بهبود بخشند و توده عضلانی پایین بدن قوی بسازند.

به خاطر داشته باشید که اضافه کردن یک روز چالش پا به شما کمک می کند کالری و چربی بیشتری بسوزانید، به خصوص در ناحیه شکم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید