13 راه برای داشتن سینه های خوش فرم بدون جراحی


جراحی تنها راه برای داشتن سینه های شکل دار نیست. ورزش همچنین یک راه عالی برای مبارزه با افتادگی سینه است. ترفندهای زیبایی مانند استفاده از چسب های مخصوص برای تغییر سریع شکل وجود دارد تا در کمترین زمان ممکن سینه ای خوش فرم داشته باشید. در زیر تعدادی راه حل برای سینه های خوش فرم آورده شده است که برخی از آنها سریع و موقتی هستند، در حالی که برخی دیگر به صبر و ثبات نیاز دارند. با ما بمان.


راه حل های فوری

1. ترفندهای آرایشی

با ترفندهای آرایشی می توانید بدون پرداخت هزینه زیاد، سینه هایی فرم داشته باشید. با استفاده از هایلایتر و برنزر می توانید اندام خود را بلندتر و پرتر نشان دهید. برای داشتن ظاهری طبیعی تر، فقط از یک هایلایتر براق استفاده کنید. هایلایتر سینه ها را پرتر و سفت تر نشان می دهد.

برای ایجاد برجستگی بیشتر، علاوه بر زدن هایلایتر روی قسمت های برجسته، می توانید با کمی سایه روی بدن شکل گرد و سینه بکشید یا قسمت های توخالی بدن را گودتر نشان دهید. این سایه باید یک یا دو درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوست باشد.

2. ترفندهای سوتین

یکی از بهترین راه حل های فوری برای داشتن سینه ای خوش فرم، استفاده از سوتین مناسب مطابق با لباس هایتان است. در زیر 3 راه حل مفید را توضیح داده ایم.

– ساخت مدل سوتین پشت قهرمانی

می توانید با گیره سوتین های معمولی را به سوتین قهرمان تبدیل کنید. به سادگی دو بند پشتی سوتین را با یک سنجاق به هم وصل کنید. این باعث می شود که سینه ها بلندتر به نظر برسند و آویزان نباشند.

– بستن 2 سوتین به هم

یکی از روش های قدیمی برای داشتن سینه های خوش فرم و بزرگ کردن آنها استفاده از 2 سوتین است. آزاردهنده به نظر می رسد، اما خیلی زود به آن عادت می کنید. برای این کار باید 2 سایز سوتین داشته باشید، یکی سایز شما و دیگری بزرگتر.

– پر کردن سوتین با پارچه

روش دیگر پر کردن لیوان سوتین با پارچه است. می توانید حوله های کوچکی را داخل سوتین و زیر و کنار سینه ها قرار دهید تا سینه ها برجسته تر و نزدیک به هم باشند. با توجه به سایز مورد نظر خود از پارچه یا جوراب مناسب استفاده کنید. هرگز از دستمال کاغذی استفاده نکنید زیرا به مرور زمان به خواب می رود و حجم آن کاهش می یابد.

3. انتخاب هوشمندانه لباس

راه آسان دیگر پوشیدن لباس مناسب است. پیراهن‌ها و لباس‌هایی با یقه V یا لباس‌هایی با یقه‌های شیرین، سینه‌ها را پرتر نشان می‌دهند. می توانید از این روش همراه با روش های دیگر استفاده کنید تا بیشترین تاثیر را داشته باشید.

به شکل دهی سینه ها کمک می کند

1. نوار چسب مخصوص

بند های مخصوصی برای بلند کردن و بلند کردن سینه ها وجود دارد که برای لباس هایی که زیر آن ها نمی توانید سوتین بپوشید مناسب است. برخی از این نوارها قوی تر هستند اما به پوست آسیب می رسانند. اگر به برچسب های قوی حساسیت دارید، از مدل های اسپرت استفاده کنید.

2. اسفنج های سیلیکونی

اگر دوست ندارید داخل لباس زیرتان پارچه یا جوراب بگذارید و می‌خواهید لباس‌هایتان طبیعی‌تر به نظر برسد، از اسفنج‌های سیلیکونی یا تامپون‌های مخصوصی استفاده کنید که با آب پر می‌شوند و حجم می‌دهند. برای بزرگتر نشان دادن سینه ها، این قارچ ها را زیر سینه ها قرار دهید.

3. سوتین با اندازه مناسب

حداقل 80 درصد از خانم ها سایز سینه بند را اشتباه انتخاب می کنند. سوتین با اندازه مناسب سینه ها را محکم و خوش فرم نگه می دارد. اگر اندازه دقیق خود را نمی‌دانید، برخی از فروشگاه‌ها که شعبه‌ای از برندهای لباس زیر هستند، راهنمای سایز ارائه می‌دهند و حتی از افراد می‌خواهند اندازه دقیق شما را با یک متر اندازه گیری کنند و سایز مناسب شما را پیدا کنند.

شکل و مدل سوتین نیز مهم است و بر فرم سینه ها تاثیر می گذارد. مدل مناسب را با راهنمایی فروشنده انتخاب کنید یا مدلی را انتخاب کنید که قبلا امتحان کرده اید و از خوش فرم بودن آن مطمئن هستید.

4. سوتین را فشار دهید

سوتین هایی به نام سوتین پوش آپ در بازار موجود است و برای هر فرم سینه ای مناسب است و یکی از وسایلی است که هر خانمی باید در کمد لباس خود داشته باشد. با این سوتین ها سینه ها فرم تر و پرتر به نظر می رسند و برای پوشیدن زیر پیراهن مناسب هستند.

راه حل های بلند مدت

فرم سینه بدون جراحی

برخی از راه حل ها نتیجه فوری ندارند و برای مشاهده نتایج باید به مدت طولانی کاری را به طور مداوم انجام دهید. اما نتایج آنها معمولا طولانی تر است.

1. ماساژ سینه

بر اساس تجربه انسانی، ماساژ سینه می تواند جریان خون را افزایش داده و تولید کلاژن را تحریک کند. تولید کلاژن باعث سفت شدن ماهیچه ها و افزایش رشد بافت می شود و سینه ها را کمی بزرگتر و فرم می دهد.

برای ماساژ سینه مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ماساژ را با دست مخالف، یعنی دست راست برای سینه چپ و بالعکس شروع کنید.
  • سینه خود را به آرامی فشار داده و رها کنید.
  • دست خود را به تدریج از پایین به سمت بالای سینه حرکت دهید.
  • ماساژ را در اطراف بیرون، پایین و داخل سینه ادامه دهید.

2. آب درمانی

آب درمانی راه دیگری برای افزایش گردش خون در قفسه سینه است. طبق شواهد، آب درمانی باعث بهبود جریان خون و تحریک اعصاب و سفت شدن سینه ها تا حدودی می شود.

شما باید این مراحل را حداقل یک بار در روز انجام دهید:

  • بعد از دوش گرفتن آب را ببندید.
  • سینه را با آب گرم به مدت 1 دقیقه بشویید.
  • آب سرد را روشن کنید و سینه ها را دوباره با آب ولرم به مدت 20 ثانیه بشویید.

3. تمرینات محلی

ورزش‌هایی که بالاتنه را تقویت می‌کنند، عضلات سینه‌ای را تقویت می‌کنند و فرم بدن را بهبود می‌بخشند که هر دو باعث پرتر نشان دادن سینه‌ها می‌شوند.

ورزش هایی مانند سوئدی، پلانک، پرس سینه و مگس سینه باعث تقویت بالاتنه می شود. اگر می خواهید تاثیر تمرینات را افزایش دهید، از دمبل های ۲ تا ۴ کیلوگرمی استفاده کنید.

4. تمرین وضعیت صحیح بدن

اگر وضعیت صحیح و اساسی باشد، بدن را در یک خط مستقیم نگه می دارد و قفسه سینه را برجسته تر نشان می دهد. اگر خمیدید، این نکات را برای اصلاح وضعیت بدن خود به خاطر بسپارید:

  • هنگام نشستن، پاهای خود را روی زمین یا روی چهارپایه قرار دهید.
  • از نشستن یا ایستادن طولانی مدت در یک وضعیت خودداری کنید.
  • صاف بایستید، شانه های خود را به عقب بکشید و زانوهای خود را کمی خم کنید.

5. رژیم غذایی سالم

رژیم غذایی برای داشتن سینه های زیبا

طبق تحقیقات، یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی به شما کمک می کند بافت سینه سالمی داشته باشید و بافت سالم سینه سینه های شما را سفت و فرم نگه می دارد.

برای تقویت ماهیچه های سینه ای، این مواد را در رژیم غذایی خود بگنجانید:

6. وزن سالم را حفظ کنید

کمر باریک‌تر باعث می‌شود که سینه‌ها با افزایش نسبت بین سینه و کمر برجسته‌تر به نظر برسند. رژیم غذایی پر از میوه ها و سبزیجات داشته باشید و حداقل 30 دقیقه در روز 4 روز در هفته ورزش کنید تا وزن سالمی داشته باشید.

نتیجه

برای فرم دادن به سینه ها لازم نیست زیر چاقو بروید. ترفندهای سریع بسیاری وجود دارند که می توانند در کوتاه مدت تأثیر مشابهی داشته باشند. برخی از این ترفندها، مانند بلند کردن قفسه سینه با باندهای مخصوص، راحت نیستند، بنابراین نباید آنها را هر روز انجام دهید. اگر به دنبال روشی هستید که اثر دائمی تری داشته باشد، باید به تغییر رژیم غذایی، ورزش منظم و در صورت لزوم جراحی فکر کنید.

توجه! این مقاله صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن نیاز به مشاوره پزشک یا متخصص می باشد. اطلاعات بیشتر


اصول و روش های عملی برای یادگیری سریع و دائمی هر زبان جدید


دیدگاهتان را بنویسید