Bluebank، تنها حامی مالی


آخرین کنسرت همایون شجریان با نام «با رنگ صدا» در اولین روز تیرماه در مرکز همایش های کشور برگزار شد. این سری از کنسرت ها که تا اوایل مرداد ماه ادامه دارد، با حمایت یکی از استارتاپ های مطرح در حوزه خدمات بانکی و مالی در ایران برگزار می شود.

بلوبانک در یکی از اولین گام های خود در حمایت از رویدادهای هنری، با هنرمند پیشرو عرصه موسیقی ایران همکاری کرده است تا ضمن ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، در صحنه ای جدید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

اگرچه حمایت و حمایت از رویدادهای ورزشی، فرهنگی، هنری توسط شرکت ها امری رایج در دنیا محسوب می شود. اما حضور Bluebank در آخرین کنسرت همایون شجریان این حمایت را متمایز می کند.

بر خلاف روش های معمول اسپانسری که با حضور پررنگ، گسترده و مستمر برندها همراه است، مدیران بلوبانک تصمیم گرفتند حضور این برند در کنسرت را به رنگ صدا به صورت مینیمال و غیر قابل توجه انجام دهند.

به همین دلیل، حضور Bluebank فقط به خارج از سالن محدود می شود، بنابراین تماشاگران کنسرت فقط می توانند آثار هنرمندان مورد علاقه خود را در داخل سالن بشنوند و تماشا کنند.

حتی حضور در بیرون سالن بیش از استفاده از لوگو و تصاویر Bluebank، استفاده هنرمندانه از رنگ های این برند در طراحی و دکوراسیون های دوستدار محیط زیست است. به عنوان مثال، اشعار کنسرت روی ستون های سالن به رنگ بسیاری از کارت های Bluebank نقاشی شده است.

تنها جایی که لوگوی بلوبانک دیده می شود، دیوار عکس اختصاصی است که نقاشی زیبایی از نام همایون شجریان به رنگ آبی و سفید و لوگوهای کوچک بلوبانک دارد که فضای جذابی را برای عکس های یادگاری برای علاقه مندان فراهم کرده است.

شکل دیگری از حضور Bluebank در این فضا، کارت های ویژه ای است که با تصویر همایون شجریان طراحی شده و پشت آن ها یک کد QR قرار داده شده است که شما را به صفحه ای حاوی برنامه کنسرت و متن آهنگ می برد. این ابتکار عملی که به محض ورود به سالن اصلی در دسترس شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد، نشان‌واره کوچک BlueBank را در پایین صفحه نمایش می‌دهد.

در مجموع حاضران در کنسرت شاهد حضور مشهود یا آزاردهنده حامی مالی این کنسرت در سالن نبودند و تنها در قسمت های رنگ آمیزی و زیباسازی این سالن می توان ارتباط بین نقش و نگار رنگ و طرح بانک آبی را مشاهده کرد. دیده می شود.

کنسرت «با رنگ صدا» 9 تا 14 مردادماه برگزار می شود. بر اساس اعلام پلت فرم فروش بلیت کنسرت، حدود 80 هزار بلیت در سه مرحله و در مدت 6 ساعت خریداری شد که به خودی خود رکورد بزرگی محسوب می شود.

با اختصاص یک صندلی VIP در سالن، حضور دانشجویان در این کنسرت رایگان بود. ضمناً در صورت خرید بلیت کنسرت با کارت بانکی آبی، 10 درصد مبلغ خرید به حساب افراد برگردانده می شود.

بلوبانک یک نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که از اواخر سال 1397 با هدف تامین نیازهای بانکی هموطنان به ویژه نسل جوان فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک جدید با ارائه خدمات کاملاً آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های Bluebank و یا نصب اپلیکیشن Bluebank می توانید به وب سایت این شرکت www.blubank.com مراجعه کنید.

توجه! این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید