God of War Ragnarok طراح اصلی: اودین سخت ترین کاراکتر برای طراحی بود


راف گرستی، سرپرست تیم هنری God of War Ragnarok در صفحه اینستاگرام خود از چالش های طراحی شخصیت اودین صحبت کرد.

اخیرا و در جریان اخبار اخیر بازی، راف گرستی (راف گراستی) که سرپرست تیم هنری God of War: Ragnarok است، طی پرسش و پاسخی در صفحه اینستاگرام خود درباره بازی جدید سری God of War به شخصیت اودین اشاره کرد و اعلام کرد که طراحی شخصیت اودین، بیشتر از طراحی بقیه شخصیت های بازی، چالش برانگیز بود.

اگرچه گرستی دلیل این کار را بیان نکرده است، اما به سادگی بیان می کند که طراحی خدای خدایان در اساطیر نورس (که اودین است) در بازی Ragnarok زمان، انرژی و دشواری زیادی می طلبد. وی در ادامه خاطرنشان می کند که تصویر اودین در اثر مذکور مطابق توصیفات او در کتب اساطیری و نسخه های خطی قدیمی است. دقیقا همان رویکردی که تیم طراحی راگناروک برای شخصیت ثور در پیش گرفت. در نتیجه، نباید انتظار داشته باشیم که نسخه ای از اودین را ببینیم که مثلاً قبلاً او را در دنیای سینمایی مارول به تصویر کشیده است. آنتونی هاپکینز دیده بودیم

God of War Ragnarok در تاریخ 18 نوامبر سال جاری (9 آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. شما چی فکر میکنید؟ آیا آماده رویارویی با اودین و ثور هستید؟ نظر خود را در مورد زومجی بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید